Services

Weekend scholen

Ons doel

In Nederland vervelen sommige kinderen zich in hun vrije tijd onder andere door het vaak regenachtige weer en de beperkte mogelijkheden tot buitenactiviteiten. Deze verveling wordt soms nog heftiger ervaren door kinderen van immigranten vanwege het ontbreken van familieleden, beperkte sociale relaties en soms uitdagende financiële omstandigheden.
Wij hebben de overtuiging dat kinderen zich moeten kunnen ontwikkelen en dat alle kinderen gelijke kansen verdienen in het leven. Daarom heeft Joury de visie om weekendscholen op te richten. Deze weekendscholen zullen niet alleen handig zijn als een leuke tijdsbesteding gedurende de weekenden en vakanties, maar ook willen wij educatieve mogelijkheden bieden op diverse gebieden.
Op dit moment worden weekendsscholen gehouden in vier belangrijke steden: Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Delft.

Contact

Als u meer wilt weten over onze activiteiten of om u bij onze organisatie aan te sluiten, kunt u nu contact met ons opnemen en wij heten u graag welkom in onze familie